TAXE ÎNREGISTRARE
Taxe de înregistrare on-line
Înainte de 1 mai 2022 După 1 mai 2022
Medic (Primar, Specialist)
1000 RON / 200 EUR
1200 RON / 240 EUR
Medic Rezident
800 RON / 160 EUR
1000 RON / 200 EUR
Optometrist
500 RON / 100 EUR
700 RON / 140 EUR
Student
200 RON / 40 EUR
400 RON / 80 EUR
Alte categorii
400 RON / 80 EUR
600 RON / 120 EUR

DATA LIMITĂ PENTRU ÎNREGISTARE ESTE: 01 MAI 2022

Taxele de înregistrare on-line includ: 

  • Mapa și Broșura Evenimentului – Printate
  • Volumul de rezumate al cursului în format printat (Volum cu ISSN)
  • Suportul de curs alcătuit din prezentări (video, power point, pdf)
  • Volumul V al lucrării cu ISBN „Oftalmologia Clinică”, în format printat
  • Certificatul de participare cu credite EMC din partea Colegiului Medicilor din România
  • Certificat de participare fără credite EMC
  • Diverse materiale promoționale de la partenerii cursului.

ATENȚIE! 

  • Accesul pe platforma on-line a evenimentului (zoom & you tube) se va face cu un user name și o parolă primite în baza formularului de înregistrare completat de fiecare participant și achitarea taxei de înregistrare.
  • Expedierea materialelor de la congres se va face prin curier rapid către fiecare participant iar costurile cu transportul vor fi suportate de organizatori.
Taxe de înregistrare on-site (prezență fizică)
Înainte de 1 mai 2022 După 1 mai 2022
Medic (Primar, Specialist)
1200 RON / 240 EUR
1400 RON / 280 EUR
Medic Rezident
1000 RON / 200 EUR
1200 RON / 240 EUR
Optometrist
700 RON / 140 EUR
900 RON / 180 EUR
Student
400 RON / 80 EUR
600 RON / 120 EUR
Alte categorii
600 RON / 120 EUR
800 RON / 160 EUR

DATA LIMITĂ PENTRU ÎNREGISTARE ESTE: 01 MAI 2022

TAXELE DE ÎNREGISTRARE ON-SITE INCLUD: 

  • Mapa și Broșura Evenimentului
  • Volumul de rezumate al cursului (Volum cu ISSN)
  • Accesul la lucrările cursului și în zonele expoziționale, pauzele de cafea, pauzele de gustare
  • Suportul de curs alcătuit din prezentări (video, power point, pdf)
  • Volumul V al lucrării „Oftalmologia Clinică” (Volum cu ISBN), în format printat
  • Certificatul de participare cu credite EMC din partea Colegiului Medicilor din România
  • Certificat de participare fără credite EMC
  • Diverse materiale promoționale de la partenerii cursului.

ATENȚIE! 

  • Accesul se va face în baza ecusonului de participant
  • În cazul în care un participant nu prezintă ecusonul de participant, organizatorii au dreptul de a-i restricționa accesul la eveniment.

METODE DE PLATĂ

  • Transfer bancar

Plata în RON se va face prin transfer bancar către:

S.C. CONSULTING PARTENER S.R.L. – DIMAS EVENTS

C.I.F.: RO 17399900

Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005

  • RON IBAN: RO63 CECE B000 30RO N116 7802, deschis la CEC BANK
  • RON IBAN: RO45 BTRL RONC RT0P C622 8701, deschis la TRANSILVANIA BANK
  • RON IBAN: RO15 INGB 0000 9999 0526 2309, deschis la ING BANK

Plata în EURO se va face prin transfer bancar către:

S.C. CONSULTING PARTENER S.R.L. – DIMAS EVENTS

C.I.F.: RO 17399900

Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005

  • EUR IBAN: RO89 BTRL EURC RT0P C622 8701, deschis la TRANSILVANIA BANK
  • SWIFT CODE: BTRLRO22

DETALII PLATĂ

  • Vă rugăm să specificați numele și prenumele participantului pentru care plătiți și evenimentul (ex.: Nume, Prenume, Taxa de participare la SOV 2022).
  • Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti o copie a ordinului de plata prin e-mail la adresa: office@dimas.com.ro
  • Valoarea Taxei de Participare este cea din momentul plății, conform termenelor din tabelul TAXE, pentru Participarea On-Line respectiv On-Site.
  • Pentru participanții care se înregistrează și plătesc Taxa de Participare după data de 20.05.2022 nu putem garanta toate materialele SOV 2022.

ANULARE PARTICIPARE

  • Toate solicitările de anulare a înregistrării la sesiunile de curs ale SOV 2022, trebuie trimise electronic la adresa de e-mail: office@dimas.com.ro cu subiectul: ANULARE INREGISTRARE SOV 2022
  • Anulările primite până pe 10 mai 2022 inclusiv – rambursare integrală
  • Anulările primite în perioada 10 mai 2022 – 01 iunie 2022 – 50% vor fi rambursate
  • Anulările primite începând cu data de 01 iunie 2022 – nu se va face rambursare.