Informații generale

Locație și perioadă

  • Hotel Ramada, Iași
  • 3-7 Iunie 2025

Organizatori

  • Societatea Română de Oftalmologie

  • Societatea Română Retina

  • Spitalul Clinic de Urgență “Prof. Dr. Nicolae Oblu” Iași

Parteneri Științifici

  • Societatea Română de Cataractă și Chirurgie Refractivă

  • Societatea Română de Strabologie și Oftalmopediatrie

  • Societatea Română de Chirurgie Oculoplastică

  • Societatea Română de Neurooftalmologie

  • Societatea Română de Neurochirurgie

  • European Academy of Orthokeratology and Myopia Control (EurOK)

Parteneri Academici

  • Academia de Științe Medicale din România

  • Academia Română

  • Facultatea de Medicină și Științe Biologice – Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava

  • Facultatea de Medicină și Farmacie – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași

  • Universitatea Apollonia

Parteneri Instituționali

  • Colegiul Medicilor din România

  • Colegiul Medicilor Iași

Parteneri Media

  • Portalul Național Medical Manager

  • RoMedic

  • Jurnal de Sănătate

  • Medical Market

  • E-medic

  • Săptămâna Medicală

  • Revista Timpul

  • Portalul EventsMax

Limba oficială

Sesiunile științifice vor fi susținute în limba română și/sau în limba engleză.

Format eveniment

Hibrid – Lucrările SOV 2025 se vor desfășura în perioada 03-07 Iunie 2025 ȋn format FIZIC la Sala New York, Hotel Ramada Iași, cu transmisia ONLINE a lucrărilor.

Educație Medicală Continuă

Școala Oftalmologică de Vară din România (SOV 2025) va fi creditată cu 30 Credite EMC (Educație Medicală Continuă) de către Colegiul Medicilor din România.

Certificat de participare

Fiecare participant va primi în termen de maxim 30 de zile calendaristice după ȋncheierea lucrărilor evenimentului prin e-mail la adresa trecută în formularul de înregistrare, un Certificat de Participare, cu credite EMC (dacă este medic) sau fără credite EMC (dacă nu este medic).

Secretariat

Secretariatul Școlii Oftalmologice de Vară (SOV 2025) va fi situat la Hotel Ramada, Iași.

Programul de lucru

  • Marți, 3 Iunie 2025, 10:00 – 20:00

  • Miercuri, 4 Iunie 2025, 10:00 – 20:00

  • Joi, 5 Iunie 2025, 10:00 – 20:00

  • Vineri, 6 Iunie 2025, 10:00 – 20:00

  • Sâmbătă, 7 Iunie 2025, 10:00 – 15:00

Kit

Fiecare participant prezent FIZIC va primi la înregistrare Kitul SOV 2025. Acesta include suportul de curs precum și materiale de la partenerii SOV 2025.

Ecusoane

Participanții și Speakerii Invitați la SOV 2025 sunt rugați să poarte la vedere ecusoanele pe parcursul întregii perioade de desfășurare a SOV 2025.

Acces la Internet

Accesul la internet va fi disponibil prin conexiunea wireless disponibilă la locație. Parola de internet va fi disponibilă la Standul de informații SOV 2025 (Secretariat SOV 2025).

Acces în săli

Pentru accesul în sala/sălile de curs SOV 2025 veți folosi ecusonul pe care îl veți primi după înregistrarea la Standul Info SOV 2025. Participanții își vor alege locurile în funcție de criteriul “primul venit, primul servit”. Prin urmare, vă recomandăm să vă planificați o sosire din vreme în sala/sălile de curs SOV 2025.

Informații pentru Speakerii Invitați

Vor fi acceptate spre prezentare doar materialele digitale care respectă specificațiile tehnice convenite la înregistrare. Materialele trebuie aduse la Standul Info SOV 2025 cu cel puțin 3 ore înainte de ora programată pentru prezentare.
Nerespectarea specificațiilor tehnice sau limita de timp ar putea avea un impact negativ asupra prezentării dumneavoastră, prin diminuarea timpului de prezentare alocat dvs.

Politica Mass-Media

Fotografierea și filmarea în timpul sesiunilor de curs SOV 2025 sunt interzise fără acordul scris al Coordonatorului SOV 2025, pe care îl puteți contacta la Standul Info SOV 2025.

Catering

Participanții la SOV 2025 vor putea servi pauzele de cafea/prânz în spațiile special amenajate și la orele menționate în Programul SOV 2025.

Prize

Electricitatea din România funcționează pe 230 volți și frecvența este de 50 Hz. Prizele au două stifturi rotunjite. Va fi necesar un adaptor de priză dacă sunt utilizate dispozitive electronice incompatibile.

Medicamente și primul ajutor

O gamă largă de medicamente fără prescripție medicală sunt disponibile cu ușurință la farmaciile locale. Pentru alte medicamente veți avea nevoie de o rețetă semnată de un medic român înregistrat. În caz de urgență, vă rugăm să sunați la numărul de urgențe 112.

Răspundere și asigurare

Operatorul Logistic al SOV 2025 (Dimas Events) nu își va asuma responsabilitatea pentru vătămări și/sau daune care implică persoane sau bunuri în timpul evenimentului. Toți participanții sunt sfătuiți să prevină/evite orice rănire/pierdere.

Bunuri pierdute

Bunurile pierdute pot fi preluate la Standul de informații SOV 2025. Pentru a raporta un articol pierdut, vă rugăm să contactați Standul de informații SOV 2025.

Telefoane Mobile

Telefoanele mobile trebuie să fie oprite sau puse pe modul avion în timpul tuturor sesiunilor științifice.

Fumatul

Fumatul este permis numai în zonele special amenajate.

Contact

Sebastian DRĂGHICI
General Manager
Dimas Events
tel: +40 730 808 778
e-mail: office@dimas.com.ro