INSTRUCȚIUNI GENERALE

Recomandări pentru speakeri

Toți speakerii trebuie să se înregistreze cu tehnicianul de la biroul Speakers Ready cu cel puțin 3 ore înainte de începerea sesiunii – mai devreme, dacă este posibil. Sunteți binevenit să vă încărcați diapozitivele și cu o zi înainte de prezentare.

Prezentarea rămâne proprietatea autorului și nu poate fi folosită fără permisiunea acestuia.

Vă rugăm să ajungeți la timp în sala de conferințe înainte de începerea prezentării. Spuneți moderatorului orice detalii despre munca dvs. și familiarizați-vă cu proiectorul cu telecomandă, temporizatorul și microfonul.

Urmați cu strictețe instrucțiunile moderatorului.

Prezentarea lucrărilor

Dacă utilizați o prezentare PowerPoint (sau orice altă aplicație bazată pe computer), vă rugăm să rețineți că trebuie să o aduceți pe un stick de memorie USB sau pe un hard disk extern și să o încărcați pe unul dintre computerele SOV 2022 cu cel puțin 3 ore înainte de începutul sesiunii.

Vă rugăm să rețineți că computerele de conferință din sălile de sesiune sunt dotate cu Office 2016 (cel puțin).

Dacă combinați filme video cu PowerPoint, asigurați-vă că le verificați în sala de sesiune în care are loc prelegerea dvs. în timpul unei pauze de cafea sau de prânz înainte de sesiune, cu cel puțin 3 ore înainte de începerea sesiunii – chiar și după verificarea acesteia. 

Notă importantă pentru utilizatorii Apple Mac

Pentru a utiliza prezentările MAC pe un computer compatibil cu PC, vă rugăm să rețineți că trebuie să le pregătiți conform instrucțiunilor de mai jos, înainte de a le aduce la computerul din sala de conferinta:

  • Salvați prezentarea, care a fost pregătită pe un Mac, ca o prezentare PowerPoint bazată pe PC.
  • Utilizați un font obișnuit, cum ar fi Arial, Times New Roman, Verdana etc. (fonturile speciale pot fi schimbate la un font implicit pe un computer bazat pe PowerPoint).
  • Inserați imagini ca fișiere JPG (și nu TIF, PNG sau PICT – aceste imagini nu vor fi vizibile pe un computer bazat pe PowerPoint). 

Vă recomandăm insistent să nu folosiți computere personale pentru prezentare. Vă rugăm să rețineți că timpul utilizat pentru conectarea computerului personal va fi dedus din timpul total de prezentare.

Birou verificare prezentări speakeri

Este situat în cadrul locației evenimentului (Hotel Unirea Iași), cu următorul program:

  • Marti, 07 iunie 2022, 10:00 – 19:00
  • Miercuri, 08 iunie 2022, 08:00 – 18:00
  • Joi, 09 iunie 2022, 08:00 – 18:00
  • Vineri, 10 iunie 2022, 08:00 – 18:00
  • Sambata, 11 iunie 2022, 08:00 – 15:00
Specificații tehnice
  • Vă rugăm să aduceți prezentarea pe următorul suport: stick USB portabil sau hard disk extern.
  • Versiunile Power Point care pot fi utilizate sunt: ​​2010, 2016.
  • Salvați cu extensia *. ppt sau pps-.-. Nu utilizați funcția pack&go. Asigurați-vă că toate fișierele cu filme sunt salvate pe rafturi portabile separate.
  • Animațiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să fie în același director.
  • Nu utilizați parole pentru fișiere.
  • Vă recomandăm să utilizați fonturi comune: Times New Roman, Calibri, Verdana, Arial.
  • Dacă utilizați Power Point sau Keynote Mac, vă rugăm să exportați prezentarea ca *.ppt-pentru Windows
Recomandări pentru moderatori

Dragi colegi,

Comitetul științific al SOV 2022 dorește să vă mulțumească pentru acceptarea de a modera una sau mai multe dintre sesiunile sale. Aveți o poziție importantă în asigurarea succesului acestor evenimente. Sperăm că următoarele informații vă vor fi utile.

Înainte de sesiune:

  • Identificați Sala de Conferințe în care se va desfășura sesiunea și ajungeți la ea cu câteva minute înainte de a începe lucru.

În timpul sesiunii:

  • Amintește  publicului auditor să-și închidă telefoanele sau să le treacă în modul silențios.
  • Începeți sesiunea la timp, chiar dacă participarea este scăzută.
  • Nu acceptați încălcări ale timpului de prezentare.

Anunturi:

  • Nu este permisă filmarea sau fotografiarea în timpul sesiunii, altele decât cele oficiale.
  • Anunțați modificările care au fost făcute de organizatori (dacă există).